2 листопада
Інформаційний світ заполонив усі сфери журналістські діяльності. Певним чином ми стали залежними від гаджетів та від швидко-доступної інформації. Кожного дня з поспіхом перевіряємо стрічку новин. Звичайно, інформаційні ресурси повинні якісно виконувати свою роботу, адже ми читаємо ЗМІ тільки тоді, коли воно збагачене якісною інформацією.
Для свого порівняння я обрала два відомих та схожих за контентом сайти. У них схожа аудиторія та співпадає більшість тем для написання новин.
Сайт “Viva” охоплює більше жіночу аудиторію, яка цікавиться зірковим життям. Видання намагається щодня постити ексклюзивні інтерв'ю та фотоматеріали, подаються щоденні новинки зіркового життя також, маємо можливість дізнатися унікальну інформацію про селебріті — досьє, біографія та маловідомі факти. А також фоторепортажі про найяскравіші події світського життя Києва, України та зарубіжжя, інтерактивні проекти та акції для відвідувачів, і звичайно, видання пишається унікальним проектом — номінація “Viva! Найкрасивіші”. Сайт існує з 2008 року та користується великою популярністю серед українських читачів. Варто зазначити, що медійний продукт має офіційні сторінки у соціальних мережах (“Вконтакте”, “Фейсбук”, “Твіттер”, “Ютуб”), що додають сайту ще більшої популярності. Адже користувачі мають змогу прочитати новину зі своїх акаунтів у соцмережах, не переходячи на сайт. Видання постить новинки кожні 30 хвилин, тим самим, задовольняє попит читача на інформацію. Інтерфейс виглядає привабливо та читабельно. Ресурс виконаний у червоно-білій гаммі. Також, на сайті гарні показники трафіку, в середньому 55000 тисяч користувачів заходить в день. Звичайно, у Viva шалена популярність та кожного дня трафік на сайті тільки зростає. Тексти новинок короткі та зрозумілі, подається чимало фото зірок та цікавих проектів. У кожній новині 2 гіперпосилання, які схожі на за тематикою новини. Отже, якщо підсумовувати інтернет-ресурс, то можна виділити такі позитивні моменти: зручний інтерфейс, новини наповнені фотографіями та відео, працює пошукова система, оригінальні та цікаві заголовки. Звичайно, є мінуси: дизайнеру слід оновити зовнішній вигляд сайту, також іноді новинки схожі на “жовту пресу”, часто публікують плітки та неперевірені факти.
З сайтом “Радіо Люкс” трішки інша ситуація. Звичайно, цей інформаційний ресурс дещо програє “Viva”. Він охоплює не тільки шоу-біз, а ще й публікує приколи, модні поради та рецепти краси. Дизайн сайту має жахливий стан. Він не сучасний та не має мобільної версії. Сьогодні користувач вибагливий та бажає дізнаватися топ новини першим. Відсутність мобільної версії значно знижує трафік сайту. Люкс Фм активно веде соцмережі (“ВКонтакте”, “Фейсбук”, “Твіттер”, “Інстаграм” та “Ютуб”) на дуже хорошому рівні. Пости набирають безліч лайків та переглядів. На сайті не працює пошукова система, тому користувачам важко знаходити зацікавленні раніше матеріали. Трафік кожного дня переважає за 50000 тисяч переглядів. Новинки написані коротко та лаконічно. Люкс та Viva охоплює однакову аудиторію, але звичайно Viva більш світське видання, а Люкс розважальне. На сайті подані три рубрики: шоу-біз, приколи та краса. Новинки активно виходять кожні 15 хвилин. Заголовки написані цікаво та кумедно, у стилі Люкс. Зазначимо, що інтернет-видання веде свою історію з 2000 року.
Viva та Люкс доволі схожі сайти, але вони працюють у різних напрямках. Звичайно, трапляються новини, які безпосередньо дотичні за характером написання. Без сумніву, що Люкс та Viva конкуренти на медійному ринку та як показує досвід, чим сильніша конкуренція, тим продукт більше удосконалюється та розвивається.
Посилання на сайт: http://viva.ua та http://lux.fm
Немає коментарів:
Дописати коментар