Рубрики

Анонс проекту


середа, 2 листопада 2016 р.

Порівняння онлайн – видання «Львівська газета» та онлайн- сторінки інформаційного агентства «Уніан» за період 10-16 жовтня 2016 р.

                                                                                                            Юля Берчак
                                                                                                            2 листопада


«ЛЬВІВСЬКА ГАЗЕТА»
Як довго публікується:
Довго видання було паперовим, в онлайн -режиим перейшло з січня 2016 р.
Загальний напрям редакційної політики. Унікальність позиції. Конкуренти.
Вже з назви зрозуміло, що спеціалізується видання на локальних новинах міста Львова. Події, які відбулись або відбудуться, репортажі у різних сферах життя львівян, починаючи від політики, та закінчуючи спортом та медициною.
І хоча така редакційна політика не є унікальною, але «Львівська газета» є лідером серед такого роду видань. Адже перше місце у новинах цієї газети завжди займає Львів. В той час, як більшість міських ЗМІ, до прикладу «Експрес» чи «Високий Замок» віддають перевагу загально новинам України або ж світу. Найбільшим конкурентом є «Львівська Пошта» через найбільш наближений стиль редакційної політики.
Особливості оформлення, інтерфейс. Використання фото\відео.
Інтерфейс одразу дивує яскравістю та креативом. В пріоритеті не заголовки, а великого розміру фото, на яких, власне, ці заголовки і вказані. «Шапка» першої сторінки містить список розділів, що дуже спрощує пошук інформації. Навіть реклама виглядає дуже гармонійно, яскраво та не заважає.
Щодо використання фото – та – відео файлів – до цієї справи журналісти ставляться дуже скрупульозно. До кожної своєї статті «Львівської газети» підбирають вдалу фотографію. І навіть є окремі розділи «Фото» та «Відео», де можна переглянути фото чи відеорепортажі.
Особливості змісту, характер гіперпосилань.
Теми для статей «Львівської газети» дуже різноманітні і чітко розділені по своїх колонках. Окрім новин, тут завжди можна знайти цікаві статті про власне тіло, хороші рецепти та збагатити своєї знання у сфері мистецтва. Також дуже зручно спостерігати за подіями, які будуть відбуватись, щоб знайти собі захід, який можна відвідати на вихідні. Також, після багатьох статей є ще один невеличкий додаток « довідка», де можна знайти визначення певних нових для себе тез, цікаву інформацію про особу, що згадувалась і матеріалі чи просто згадати певні факти про ту чи іншу подію.
У гіперпосиланнях журналісти «Львівської пошти» найчастіше дають або першоджерело інформації, або вирізку з «Карти Google», або й навіть посилання на сайт, де можна придбати квиток, якщо матеріал містить інформацію про захід, який скоро відбудеться.
Рубрикація. Наскільки вдало підібрані заголовки.
Вся інформація дуже зручно поділена на рубрики, які можна вибрати одним «кліком». Різноманітність рубрик вражає – тут можна ознайомитись з багатьма аспектами людського життя та навіть поділитись власним досвідом. Окрім загальних, є також одна рубрика, яка є не лише оригінальною, але й дуже потрібною. «Люди Львова» - саме в цих статтях можна прочитати про видатних та неординарних особистостей, яким вперше було виділено цілу рубрику. Інтерв’ю, фото- та - відеорепортажі розповідають унікальні історії інколи про звичайнісіньких громадян.
Заголовки підібрано вдало, вони не лише інформаційні, але й викликають бажання почитати, певну інтригу та важливість для кожного з читачів.
Присутність в соціальних мережах.
«Львівська газета» має свої сторінки у соціальних мережах «Twitter», «Facebook», «Google+». А поділитись статтями є можливість не лише у всіх вже названих соціальних мережах, але й «Вконтакте», «Tumblr», «Pinterest».
Архів \ пошук.
Присутні та дуже зручні. «Пошук» одразу на першій сторінці у правому верхньому кутку, а «архів» по-стандарту внизу, сортований за місяцями та роком. Знайти в архіві, до речі, можливо не лише публікації за період, відколи видання стало виходити в онлайн-режимі, але й набагато старіші, навіть за 2011 рік.

ОНЛАЙН-СТОРІНКА ІНФОРМАЦІЙНОГО АГЕНСТВА «УНІАН»
Як довго публікується:
На українському ринку з 1993 року.
Загальний напрям редакційної політики. Унікальність позиції. Конкуренти.
Спеціалізується «Уніан» на новинах здебільшого, політичних та важливих не лише для України, але й для всього світу. Беруть до уваги політику. Статті інформативні, хоча написані досить лаконічно, майже без художніх засобів.Також мають окремий розділ « війна», присвячений новинам з неконтрольованих регіонів східної України.
Насправді такий стиль редакційної політики не є унікальним, через що «Уніан» має багато гідних конкурентів, одним з найбільших є, мабуть «ZAXID.NET».
Особливості оформлення, інтерфейс. Використання фото\відео.
Інтерфейс «Уніану» мінімалістичний. Здебільшого, список статей, одна-дві фотографії, які супроводжуються «найгарячішими» новинами та «стрічка новин» збоку. Чесно кажучи, очі відразу розбігаються і складно сконцентруватись на чомусь одному, текст статей абсолютно однаковий, кольори сірі, сині, максимум – червоні.
Використання фото – та –відеофайлів у самих статтях вже більш масштабне, приблизно 6 із 10 статей мають прикріплене до тексту фото. Також є окремі пункти «фото» та «відео», де можна переглянути сюжети.
Особливості змісту, характер гіперпосилань.
Найчастіше, новини «Уніану» - це новини одного дня. Буквально за декілька годин після опублікування більшість інформації не має абсолютно жодного значення для читача. Є і якісні аналітичні статті, та вони теж не затримуються у «топі» більше 2-3 днів. Щодо власного «я» тут немає нічого, як от у «Львівській газеті», здебільшого загальні новини. Гіперпосилання існують або ж першоджерело інформації, або ж на джерело фото – та –відеоматеріалів.
Рубрикація. Наскільки вдало підібрані заголовки.
Заголовки здебільшого інформаційного характеру. Ніякого елементу загадки і інтриги в собі не мають, в основному, передають тільки сухий факт. Іншими словами - у заголовку описано чітко те саме, про що говориться в заголовку. Уніван практично не використовуэ цей прийом, коли заголовок гіперболізують, або недоговорюють, щоб ''заманити'' читача прочитати статтю.
Присутність в соціальних мережах.
«Vkontakte», «Facebook», «Twitter». Проте, популярність видання тут досить низька.
Архів \ пошук

Архів присутній, можна переглянути матеріали за будь-який день, просто вибравши його в календарі. Пошук здійснюється за тегами

Немає коментарів:

Дописати коментар