Єва Висоцька
1 листопада
В
нашій країні в даний момент існує зовсім невелика кількість якісних ЗМІ. Не
всім каналам довіряють, не всі газети купують, лише деякі інтернет-ресурси
наповнюються гідним контентом. Але, на щастя, тенденція псування іміджу
мас-медіа в Україні поступово змінює напрям. До 4ї влади приходить молоде
покоління, а старі обличчя змінюються на нові. Напевно, це одна з важливих
речей у рості українського інформаційного простору. Можливість молодого
покоління проявити себе – це те, чим справді можна гордитися. Адже візьмемо в
порівняння Білорусь. На центральних каналах – дорослі, досвідчені, але пошарпані
часом та системою ведучі. Побачити на екрані
молоде обличчя – рідкість.
В
Україні ж все частіше бачимо активність початківців, активної та «зеленої»
молоді. Вони пробують себе, роблять зусилля, та в них виходить. Я гадаю, що в
топ каналів, які можуть похвалитися такими талантами, входять, насамперед 1+1,
Новий Канал та СТБ. Кількість членів «екіпажу» групи 40+ дуже мінімальна. Якщо
вони і є, то це персони, які або тримають все, або дуже цінні, щоб викреслювати
їх.
Розглянемо
канал 1+1. Основна маса команди – сучасні, молоді та енергійні особи. Кожен з
яких – талант. Багато з них не тільки працює на каналі, а й задіяні у
виробництві, зокрема “1+1 production”. Як на мене, це один з найкращих прикладів production group в Україні. Вони виробляють не тільки програми для самого
1+1, а створюють нові формати та серіали, які продають за кордон. А експорт
українського продукту – гарний показник того, що ми можемо створювати дещо
цікаве не тільки нам, а й споживачам за кордоном.
А
ви знали, що формат проекту «4 весілля»
- єдиний в світі? Більше ніхто, окрім українців не придумав такої форми
побудови весільного шоу. Наречені, що змагаються за статус кращого весілля, в
поєднанні з доречними жартівливими коментарями закадрового голосу та
український колорит робить «4 весілля» не тільки унікальним, а й веселим,
розважальним. А як ми знаємо, у нас в країні пожартувати та повеселитися
люблять. Тому цей проект – один з найрейтинговіших на каналі.

Не
дивлячись на те, що формат «Голосу» був куплений в Америці (“The Voice”), українці вправно адаптували його під українську аудиторію.
Кількість переглядів тільки на YouTube окремих виступів учасників перевалює за сотні тисяч.
Стати учасником, а то й фіналістом шоу – стало
авторитетно для тих, хто знається на музиці та вокалі.
Сьогодні
ти звичайний студент музичного училища, який іноді підробляє на весіллях та
корпоративах, співаючи для гостей. А завтра – ти народна зірка, яка «світиться»
на телевізорі в кожному домі. Цей проект дає справжній шанс здійснити мрію. На
відміну від не менш відомого «Україна має талант», «Голос» «бере» глядачів
своєю серйозністю. Вся країна хвилюється за долю того, чи іншого учасника,
переживає з ним весь його шлях на проекті. В цей же час «Україна має талант»
запам’яталася
більшості українцям сумнівними талантами, з яким зазвичай сміялися, бо багато
душевно хворих людей приходили туди показувати
свої дивакуваті вміння. З цього люди сміялися. І це сумно. На «Голосі»
все реальне та серйозне. Переживання, емоції та почуття. Сміх тільки від
радощів та позитиву, який несуть учасники в зал. Але ніяк не від жалості до
хворих людей.
Попросіть
будь-якого перехожого назвати ранкове шоу, яке перше прийде їм у голову. У
більшості випадків це буде «Сніданок з
1+1». Активна, позитивна та корисна програма, яка заряджає енергією на весь
день. Адже її ведучі – такі самі. Вони молоді, на них дивишся та бачиш, скільки
в них того, чому зазвичай заздрять старші люди. Сміливість, активність та
енергійність. Практичні поради, які звучать в студії, дійсно можна використати
в житті. І зазвичай вони легкі. За це дякуємо редактору, який шукає і знаходить
те, що буде цікаво глядачам. Класні жарти від Анатолія Анатоліча змушують
посміхнутися навіть о 7й ранку. А приємна
фонова музика змушує спокійно розпланувати день та не перейматися.
Можна
десятками сторінок писати, чому я люблю «1+1». Це справді якісний продукт на
українському медіа-ринку. Вони не рівняються на конкурентів, для них важливий
глядач, для якого вони працюють. Чесність, відвертість, справедливість,
сміливість – далеко не весь список принципів каналу. Але, як на мене, навіть
цих чотирьох достатньо, аби стати найкращим.
Немає коментарів:
Дописати коментар