Рубрики

Анонс проекту


неділя, 13 листопада 2016 р.

«IPress» or «ВВС Україна» ?

                                                                                Роксолана Скуратко
21 століття або століття можливостей. У сучасному світі неможливе стає цілком можливим. Хто б міг подумати, що в майбутньому за допомогою невеличкого гаджета вже за лічені хвилини ти будеш в курсі всіх подій. Але це й справді так. Змінюється абсолютно все, тому й, зрозуміло, не стоїть на місці й журналістика. Газети по трошки уступають місце «молоді» - інтрнет-виданням. Про останні й хотілось би сьогодні поговорити.
Інтернет-ЗМІ зараз, як то кажуть: «До кольору, до вибору», але чимало з них є маловідомими, а деякі вже встигли отримати погану репутацію та втратити довіру читача. Та зараз хочу проаналізувати два достатньо різні видання: «IPress» та «ВВС Україна», адже обидва заслуговують неабиякої уваги.

«IPress»
Навесні 2012 року розпочинається історія цього інтрнет-видання, головним редактором сторінки стає Максим Детинченко. Вражає, але щомісяця «IPress» відвідує близько 1 180 735 читачів. Окрім цього варто зазначити, що видання є в доступі як українською, так і російською мовами.
Отож, як тільки заходиш на сайт, перше, що впадає у вічі – посилання на соціальні мережі «IPress»: фейсбук, твітер, ютюб, вконтакті і навіть однокласники, в яких, здавалося вже майже ніхто і не сидить. Одні скажуть: «Нісенітниця! Для чого стільки соцмереж?», а відповідь же очевидна, видання подбало про кожну вікову категорію, адже саме відповідно до віку та оточення, люди й сидять у тій чи іншій мережі. Тому в цьому плані ЗМІ, як то кажуть, вгадало.
«IPress» оновлює новини кожних 10-15 хвилин і пропонує своїм читачам 9 рубрик, серед яких: політика, бізнес та фінанси, суспільство, технології, спорт, відпочинок, здоров’я, «Igood Deal» і навіть «Ishop». Та все ж хотілось би зупинитись на двох останніх, оскільки саме вони є в певній мірі родзинкою інтернет-видання. Що ж це за чудо-рубрики? Як пишуть самі представники «Igood Deal»: «Ми зібрали в одному розділі найкращі пропозиції для того, щоб ваша подорож стала незабутньою!». У цьому розділі можна придбати без зайвих турбот будь-які квитки: авіа чи ЖД або забронювати готель для роботи чи відпочинку, більше того у рубриці можна навіть відслідкувати усі акції чи знижки та бути в курсі усіх топ-пропозицій. Тож «Igood Deal» справжня новинка серед інтернет-ЗМІ, але така ідея є цілком вдалою та потрібною в наш час.
Щодо рубрики «Ishop», то працює вона впринципі за тією ж схемою, що й попередня. Головне завдання обох – якомога зручніше для людей. У так званому «ЯМагазині» можна знайти той товар, який тобі потрібен і зрозуміти, де варто його купляти, адже саме в цьому розділі запропоновані усі можливі варіанти магазинів та цін, від найнижчих до по-справжньому захмарних.
Обидві рубрики нетипові для журналістських видань, але, безумовно, цікаві та заслуговують право на «життя».
Окрім спеціальних рубрик на сайті можна перечитати блоги журналістів, підприємців з досвідом чи звичайних людей, яких просто цікаво читати, або ж переглянути спецпроекти «IPress».
Зовнішній вигляд сайту, безумовно, заслуговує уваги, адже все виконано у біло-червоних кольорах, які роблять його по-справжньому стильним. Якщо ж говорити про ресурс загалом, то все виконано в мінімалізмі, який додає виданню строгості та чіткості.


«ВВС Україна»
Українська служба BBC старша від «IPress» на цілих 20 років. Її історія бере свій початок ще у 1992 році, саме тоді ВВС Україна почала своє мовлення, яке тривало до 2011 року, після ж залишився лише сайт. Видання є в доступі і українською і російською мовами.
Не просто так в народі мовиться: «Встречают по одёжке..», саме тому і є таким важливим перше враження. Зовнішній вигляд сайту відразу ж асоціюється зі словом «мінімалізм». Білий фон та чорні літери – справжня «класика». І лише назва видання знаходиться на невеличкій червоній смузі, яка просто не може не впадати у вічі.
«ВВС Україна» висвітлює події нашої держави та світу кожних 15-20 хвилин. Інтернет-видання пропонує своїм читачам такі наступні рубрики: новини, світ, Україна, політика, економіка, суспільство, наука, здоров’я, спорт, а також цікавою і нетиповою є рубрика ВВС журнал. Саме в цьому розділі щоденно публікуються матеріали-відповіді на цікаві запитання: «Звідки виникла звичка носити одяг?», «Яким буде світ, якщо всі стануть вегетаріанцями?», «Чому поріз папером такий болісний?». Можна посперечатись, такі дивні але водночас інтригуючи запитання турбували багатьох.
Не менш оригінальним є розділ «Фото дня», у якому щоденно постяться найяскравіші фото, що здатні вразити і здивувати навіть найпасивнішу людину.
Щоправда дивує один момент, видання приділило для своїх соцмереж достатньо непомітне місце, не кожен зможе відразу знайти посилання на їхній фейсбук, вконтакті, ютюб і так далі.
Якщо ж говорити про щоденну кількість відвідувачів ВВС, то їх близько 300 000, і така цифра не повинна дивувати, адже на сторінках цього ЗМІ кожен може віднайти для себе щось цікаве та важливе.
Висновок

Говорити про переваги одного видання над іншим було б некоректно, адже для кожного, як то кажуть, своє. Порівнювати між собою такі видання як «IPress» та «ВВС Україна» не варто, адже в кожного є свої переваги та недоліки, кожне має свою «родзинку» та «фішку». Зрештою, кожне розраховане на свого читача. Але з впевненістю можна сказати одне, обидва видання справжні «гіганти» й гідні звання українських ЗМІ. 

Немає коментарів:

Дописати коментар