Оксана Войтко
2 листопада
2 листопада
«Територія твого розвитку» та «Мізки»
Останнім
часо м, дедалі все більше та більше зростає популярність на онлайн-видання
мотиваційного характеру, на яких кожен з нас може почерпнути для себе цікаву та
корисну інформацію в культурно-просвітицькій сфері для повсякденного вжитку.
Здавалося б знайти відповідь на запитання: «що почитати чи відвідати?», «як
правильно організувати свій день», або «топ порад щодо здорового способу життя
та корисних звичок», – надзвичайно просто, однак як свідчить кількість
переглядів, вподобайок та поширень – попит на таку інформацію є доволі великим.
Адже чимало людей прагнуть стати успішними та йти до своєї мети поступово, але
наполегливо, крок за кроком.
Тому хотілося б навести у приклад два онлайн-видання, які набирають все більшої та більшої популярності серед ресурсів мотиваційного спрямування – це «Територія твого розвитку» (далі «ТТР», - авт.) та «Мізки». Ці ресурси схожі тим, що вони створюють український україномовний контент, розрахований переважно для аудиторії активної молоді (приблизно 16-35 років).
Зокрема
учасники проекту «ТТР» запевняють, що якщо хтось увійшов на «ТТР», то це
означає, що цей хтось один із свідомих людей, які прагнуть розвиватись та
зробити своє життя яскравішим. Як запевняє команда «ТТР», вона переслідує
благородну мету – розширити наше сприйняття. Вони пропагують, насамперед,
нестандартне мислення, пропонують до уваги ідейні підходи до безліч справ,
безліч цікавих думок і способів самовдосконалення. На їхню думку, це допоможе
нам впевнено формувати свій власний світогляд та знаходити однодумців.
«Ми впевнені, що разом
зможемо розбити ілюзорне уявлення того, що молодь є бездіяльною, адже чи не
щодня переконуємось – в Україні живуть справді свідомі та перспективні люди.
Наша команда за те, щоб Ти не тонув у посередності, не задовольнявся помірним,
не мислив в одній площині. Розширюй межі прийнятого в суспільстві, розвивайся,
здійснюй свої мрії, живи на повну! Наше завдання – забезпечити гідну Територію
Твого Розвитку», - запевняють автори проекту.
Цікавим
є те, що рубрики сайту також уособлюють девіз проекту: «досягай», «мандруй»,
«відвідуй» та «слухай», у яких можна прочитати не лише статті про книги,
фільми, музику, або інші різновиди мистецтва і особистого розвитку, а й новини
у цьому напрямі та підпірку найкращих матеріалів.
Окрім цього, з періоду свого заснування (а це 5 квітня 2013 року) команда «ТТР» також зуміла організувати цікаві побіжні проекти – це «Нотатки мандрівника», «Razomfest», «Територія маркет», «#Справа_в_тім» та «Книги із рук, в руки».

Якщо
порівнювати роботу команди обох ресурсів у соціальних мережах, то «ТТР» трішки
випереджає. Адже «Мізки» здебільшого поширюють посилання на свої публікації з
коротким описом до них, натомість «ТТР», розміщує не лише посилання, а й
короткі тексти, фото, відео, музику до своїх записів з хештеґами, аби привабити
аудиторію. Також це можна спостерігати і у самих матеріалах, де «ТТР» публікує
фото/відео/музику/посилання на інші ресурси, у той час, коли «Мізки» - лише
текст та фото до нього. До того ж «ТТР» залучає до просування свого продукту
більше соцмереж – це Вконтакте, Facebook, Instagram, Twitter, Google+, ніж
«Мізки» - лише Facebook, Google+ та Twitter. Загалом їхні пости у соцмережах
відвідувачі оцінюють у сотні лайків та десятків поширень. (На жаль, про точну кількість
переглядів на сайтах говорити важко, оскільки там це не передбачено).
Якось
Марва Коллінз влучно зазначила: «Успіх не
прийде до Вас. Ви самі повинні дійти до нього». Тому популярність і
затребуваність подібних видань буде завжди актуальною. Варто пам’ятати, що кожен
з них вартий на існування, особливо коли намагається зростати та
вдосконалюватися разом зі своєю аудиторією. Приклади, які наведенні у матеріалі
показують, що український україномовний контент може бути якісним, популярним і
затребуваним, попри певні недоліки (адже без них – ніяк). А люди, які там
працюють або волонтерять, на своєму прикладі довели, що можна досягти успіху,
доносячи успіх іншим…
Немає коментарів:
Дописати коментар